Photobucket

Click here for Myspace Layouts

buda biasa ja ! :)

My photo
pontian, johor, Malaysia
heyy . name sbena aku siti norshahira anak kepada maszahal jeery . :) tp org2 rmai pgil aku yaya . yaya tuh name timang timang aku mase kecik2 . ishh gedik kan aku nie na pakai name timangan mase kecik2 pulak . haha . bia la . ;p aku di-born kan d pontian dan menetap di pontian jhor . about my age ? gues me gues me . hahaha . aku lahir pada 11.56PM pada 15 oct 1993 . haha lagi sikit na 16 oct kan kan . ;p aku ank yg kedua dari 3 adek bradek . hoho . da la aku malas la na bebel ape ag nta . huhu . daa~

Tuesday 17 May 2011

my life part 2 !!

sebenarnye aku ta tahu na bg titlle ape laa . tulis ja la my life part 2 . huhu

ehemmm . da lame aku ta update blog aku nie . hihihi . aku cume na gtw yg aku happy sgt2 skang . oke da . fullstop . tamattt . hahaha . takan la aku na tulis nie ja kann . ape laa . huhuhu . na gelak gelak ja laa . dulu sedih , skang da happy . sebaba ape ? dia da kembali n bebaek nan aku da . syukur laaa !! hee~ syg kau sgt2 . ^^


bile da happy semua nye indah . hahaha . da cukup laa . ary ahad , 15 may 2011 . hari yg paling indah . hehehe .dpt jumpa die . sumpa rindu die sgt da lame ta jumpe. hee~ aku ta na saked an hati kau ag . janji ! hee~ da la cukup la cter sampai nie . nati ade yg ckp aku nie cintan cintun yg sgt show of . huhuhu .

mase nga dating tuhh , tbe2 aku nmpak domo ! omg !! comel yee ! cover ja ble nmpk , takan na emotional sgt an . hehehe . domodomodomodomo . haha . fanatik sia kau nie yaya . gedikk laa !

MAMA !! yaya na teddy domo kun bole ? hahahahaha mesti mak aku balas cmnie ," yaya kan da besar ". "alaaaa . na jugakkk !! " haha ta pasal pasal ja nati aku kene . huhuhu . sumpa menatang nie comel doe . suke gile aku tengok . mcm na hug hug ja . hee~

"mama yaya na yg nie . bole ta mama ? hee~ yaya na buad sangkut at hp . ^^" hahaha mengade lak wa . weckkk ! wahai domo. nape la kau cute sgtttt . aku dpt kau aku pelukk kau . weckkk . hahaha . ape sia aku mengarot niee . huhuhu . hmmmm , aku da tau na tulis ape ag sebenarnye nie .oke laaa . hehehe . babai !

No comments:

Post a Comment