Photobucket

Click here for Myspace Layouts

buda biasa ja ! :)

My photo
pontian, johor, Malaysia
heyy . name sbena aku siti norshahira anak kepada maszahal jeery . :) tp org2 rmai pgil aku yaya . yaya tuh name timang timang aku mase kecik2 . ishh gedik kan aku nie na pakai name timangan mase kecik2 pulak . haha . bia la . ;p aku di-born kan d pontian dan menetap di pontian jhor . about my age ? gues me gues me . hahaha . aku lahir pada 11.56PM pada 15 oct 1993 . haha lagi sikit na 16 oct kan kan . ;p aku ank yg kedua dari 3 adek bradek . hoho . da la aku malas la na bebel ape ag nta . huhu . daa~

Tuesday 6 September 2011

hari raya ! hee~

pehh da lame gila aku ta update busuk busuk aku nie . hahaha . pape pumm , selamat hari raya semuaa . besh ta raye kowgg . raye aku macam biase la kann . hee~ mesti da alek kmpung . besh bile dpt jpe sedare , dpt maen mercun , maen bunga api*macam buda buda la pulakk . hehehehe . still dapat duet raye ag tau even da besa . hee~ ta ke besh tuhh . bukan senang-senang owg na bagi duet at kite . hehehe . seronok ronok .

raye tahun nie ag besh bile die yang dtg beraye uma . hihi . da la uma aku sgt jaoh dr uma die . sian la pulak kann tengok die . huhu . nwayy tengss alot b . syg b sgt2 . huhuhu . ta tahu malu betol aku  nie . hukhukk .
dpt raye rmai nan buda buda skolah dulu . raye uma kwn kwn . tapi yg ta besh ye aku cume cuti seminggu  ja . ta dpt raye sgtt . huuuu~*gedix pulakk aku . puii . hahahaha .

mase raye nie la aku makan banyak sgt2 . semua benda aku na telan . da macam ape ntah aku nie .
cam badak pum ade . hahaha . puii
yelaaa setahun skali ja . huhuhu . rase ye aku punya berat makin tambahh . hee~


oke laaa . aku pum sebenarye ta tahu da na tulis ape daa . hee~ oke laa calobeteyy ,
ta aku melalut ntah pape nat kwg rase cm na bakar lak blog aku . hihihi . selamat ary raye !!
peace no raawwwaarrraawww !!  ^^,

jgn na percaya sgt nan pic nie . muke aku ta bersihh camnie ,
byk kali pandang , buta mata . kihkihh .

No comments:

Post a Comment