Photobucket

Click here for Myspace Layouts

buda biasa ja ! :)

My photo
pontian, johor, Malaysia
heyy . name sbena aku siti norshahira anak kepada maszahal jeery . :) tp org2 rmai pgil aku yaya . yaya tuh name timang timang aku mase kecik2 . ishh gedik kan aku nie na pakai name timangan mase kecik2 pulak . haha . bia la . ;p aku di-born kan d pontian dan menetap di pontian jhor . about my age ? gues me gues me . hahaha . aku lahir pada 11.56PM pada 15 oct 1993 . haha lagi sikit na 16 oct kan kan . ;p aku ank yg kedua dari 3 adek bradek . hoho . da la aku malas la na bebel ape ag nta . huhu . daa~

Wednesday 7 September 2011

hari yang agak buzy~

cube kau tengok aku punya title tuhh . buzy ? bzy pulak kannn . huhu . yuppp aku buzy kua nan dye smlm . hehe  . rasenye cam da lme ja ta jpe an . hahaha .*byk laaa ta sampai semiggu ta jpe da rindu . gedix sia waa ! bile mase la aku jdi gedix nie . kasi sepak sikit bia aku sedar . hahaha .

tengok cite antu bonceng . hahaha lawak la . bengong tol cite tuhh . haha . asek na gelak ja tonkk . tapi aku sebenanye teringin na tgok cite final destination 5 . haaa baru cam ade adventure kannn .. hhaha . *pehh belgak pulakk , elak ta tgok ja cter uh , ngeri sgt . hahaha . tapi tafe bole tgok laen ary pulakk . hee~

aku ta tahu la nape die byk senyap ja mase jpe tuhh . mybe dy ta bape na sehad kut . huhu . tp tafe aku da berjaya buad dy byk ckp . hahaha . sng cter , tbe2 aku jd joyahhh sgt . haha . bia laaa . penting aku , dy happy . heee~ eyhhh , rasenye aku da lari dari tajuk nie . hahaha . memg tajuk ta kena nan isi . tuhh la mase schl dulu , cegu bagi keja ta buad , pas tuhh tido dlm kelas ape la na jdi nan aku nie . hehehe .

da suda ape lahh yg aku melalut sgt nie . huhhh . suda merepak pulakkkk . hukhukk .
oke that all aku na bebel . t kowg pening pulakk tgok blog aku . hihihi .

lawakk tonkk cite nie . hihihi .

tengok poster dye ja cam da seramm . law tgokk ag la ngeri . huhuhu

No comments:

Post a Comment